Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletnega mesta Atelje Duka studio so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

S spletnim mestom Atelje Duka (v nadaljevanju »Atelje Duka«) upravlja Umetnostna obrt Dubravka Šorel s.p., Partizanska ulica 2, 6330 Piran (v nadaljevanju »ponudnik«).

Nakupe v spletnem mestu Atelje Duka lahko opravljajo tako obiskovalci kot uporabniki. Obiskovalec postane uporabnik z registracijo v sistem Atelje Duka, kjer si izbere uporabniško ime in geslo, kot uporabnik ima možnost spremljati statuse nakupa, si ogledati zgodovino njegovih naročil, prejemati novice in obvestila ter biti deležen vseh ostalih ugodnosti in akcij. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Atelje Duka, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba Atelje Duka ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR (Dubravka Šorel s.p., umetnostna obrt, TRR: SI 56 0202 8364 3524142, NLB, Partizanska ulica 2, 6330 Piran). Pri izdelkih, ki so v akcijski ponudbi, so spletne cene prečrtane, z rdečim pa je poudarjena akcijska cena.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja Atelje Duka – (Dubravka Šorel s.p., umetnosta obrt TRR: SI 56 0202 8364 3524142, NLB, Partizanska ulica 2, 6330 Piran) po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena)

Ponudnik kupcu izda predračun na njegov elektronski naslov , z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, če je kupec registriran v sistem Atelje Duka kot uporabnik. Račun kupec prejme ob prevzemu naročenih izdelkov.

Cene

Spletna cena velja za vse obiskovalce in uporabnike Atelje Duka.

Cene ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni zavezanec za DDV po 1.odstavku 94.člena ZDDV-1.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik in kupec prejmeta elektronsko sporočilo o naročilu izdelkov (predračun). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek

1. Naročilo sprejeto – Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, kar je obenem tudi predračun. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu, ki je registriran kot uporabnik spletnega mesta Atelje Duka, so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno – Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov. V primeru, da izdelki niso dobavljivi v roku navedenem v sporočilu o naročilu (predračunu), ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno – Ponudnik v dogovorjenem roku izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema izdelkov ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov atelje-duka@siol.net), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ko ponudnik prejme elektronsko sporočilo o odstopu od pogodbe, ponudnik pošlje potrošniku sporočilo glede pravice vračila izdelkov ter informacije o pogojih in načinu izvršitve same pravice.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (poštni stroški – strošek dostave). Izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejete izdelke mora vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, poškodovani, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od dneva, ko ponudnik prejme paket z vrnjenimi izdelki.

Vračila vplačil se vrši na TRR kupca, ki ga kupec navede v sporočilu o vračilu izdelkov, vključno z ostalimi osebnimi podatki, ki so potrebni za nakazilo vračila denarja.

Možnost vračila vplačila ne velja za izdelke, ki so bili poškodovani s strani kupca zaradi malomarnega ravnanja z njimi.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov potrošnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Atelje Duka, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z registriranim uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če registrirani uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
  • Prav tako bodo:
  • jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ker so izdelki plod unikatne ročne izdelave, lahko v detajlih odstopajo od izdelkov na fotografijah, ton barve izdelka na fotografijah je odvisen tudi od nastavitev vašega računalnika. Niti dva izdelka si med seboj nista popolnoma enaka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost učinkovitega obravnavanja pritožb, v primeru težav,  se kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti s ponudnikom. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@duka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vaša Duka